joi, 26 septembrie 2013

Ada - The Awkward Girl

  Ooook, știu că acum ar trebui să scriu la info, dar sufletul meu mi-e încă în vacanță. Ok, am scris numai „#include<” și m-am plictisit. Așa că am intrat pe YouTube. Am pus o muzică sexoasă și am deschis chestiuța asta.
  Așa că subiectul de azi de pe blogul MEU sunt EU. Nu se aștepta nimeni la asta, nu-i așa?
  Paranteză înainte de a încerca să-mi amintesc ce vroiam să scriu: știați că e puțin cam foarte dificil să cânți odată cu melodia în timp ce încerci să scrii ceva? Concluzie: trebuie să ne perfecționăm. Adică eu.
  Bun, eu. Aka Ada - The Awkward Girl [„Tu tocmai ai spus că sunt penibilă!„Nu, doar că intri în situații penibile”Adică sunt penibilă” *ghiont, schimbat persoană de conversat* „A zis că sunt penibilă” „Ehmm...”Sunt?” „Ehmmm...” [WTF is wrong with you?] „Nu eu am spus-o” „Dar așa crezi” „Nici nu ai negat” „Nici tu!” „El nu a zis nimic”  *conversație după ce/din cauză că am fost supranumită „The Awkward Girl” *] . 
  Ok, e ciudat. Da, cred că din cauză că fug de situațiile penibile risc și mai tare să intru în ele. Dar, serios. E aiurea să saluți oameni. Nu? Serios, chiar este! Trebuie să deschizi gura, să te gândești la un salut sau ceva, să-ți încrucișezi degetele mentale ca să nu fii singurul care salută, nu știu, e un proces așa de luuuung.
  Ok, punctul doi, tot din categoria „eu normală, voi nebuni” : „În loc să apreciezi și tu că sunt așa de drăguță...” Păi nu apreciez „De ceeee?” Căăăă nu ești tu!”.
  Acum, să vă spun sincer, pentru că pot, nu de alta, eu nu sunt drăguță. Adică, nu total. La început s-ar putea să fiu drăguță. Sau îngrozitoare. Nu contează, după ce apuc să te cunosc, o să fiu îngrozitoare. Iar după... după poate chiar s-ar putea să-mi echilibrez drăgălășenia cu îngrozitorirea. Saaaau nu. Oricum, extreme. Îmi trăiesc viața la maxim (uneori mă uit la seriale la 11 noaptea!!! ).
  Na, știu că asta e mai mult de umplutură. Dar e de umplutura mea. Pentru că eu sunt așa. Și eu trebuie să mă apuc de tema la informatică și la fizică. Și eu încă sunt setată pe vacanță. Și încă vă urăsc pe toți. Pentru că e mai distractiv. Și mă face să par mai $m€Ch€RĂ, cu dublu „ȘM”.
When you were young you never thought you'd die
Found that you could but too scared to try 

Looked in the mirror and you said goodbye 
Climbed to the roof to see you if could fly

Legendă: asta-s eu cu Italic, altcineva subliniat, o a 15-a persoană cu Bold, și încă careva cu Bold Subliniat.

6 comentarii:

  1. Nu e nimic awkward aici :). Esti doar o fetita care probabil e si ea asa mai timida dar foarte curajoasa cand trebuie. Succes in continuare:).

    RăspundețiȘtergere
  2. Ha , amuzant .
    " E atat de greu....trebuie sa deschizi gura... " =)))
    Mda, nu cred ca e greu sa saluti , cred ca e greu sa saluti pe cineva anume , si eu sunt setata pe vacanta , adica , cine are chef de tocit ?
    Mi-a placut postarea .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nuuuu, eu ma blochez cand trebuie sa salut pe oricine :((
      si vacanta, vacanta, vacanta,, eu toata viata astept vacanta
      si ma bucur
      si ok :)

      Ștergere