luni, 29 iulie 2013

Me, Myself and I

O provocare bine-venită de la Vioreld, mai ales că activitatea mea prin blogosferă a cam scăzut, cheful a continuat să fie pe minus și buna dispoziție la fel.
Așa că eu trebuie să spun treizeci de lucrușoare despre mine. Ceea ce e al naibii de mult și nu știu ce aș mai putea aduce nou într-un blog pe care-l am de la 13 ani. Sau sunt 14?
  1. Cred cu tărie că cel mai important lucru este familia. Cea mai importantă comunitate.
  2. Îmi plac poveștile, sub orice formă: cărți, filme, seriale, melodii „profunde”, poezii, bloguri. De asemenea îmi place să-i ascult pe alții.
  3. Îmi cam place matematica. Pentru stabilitatea ei.
  4. Și, clișeic, îmi plac dulciurile. Mult. Și chestiile care se ronțăie: cipsuri, pufuleți, etc. 
  5. Urăsc nedreptatea, de mică o urăsc. Și-mi amintesc parcă de un episod din Pisoiul Eek din care nu am văzut niciodată mai mult decât începutul, din cauză că protagonistul albastru fusese acuzat pe nedrept. Și mă frustrase așa tare, încât refuzam să iau parte la o asemenea nedreptate.
  6. Sunt teribil de timidă. Nu în sensul că nu am curajul să vorbesc cu X, ci în sensul că nu am curajul să mă duc singură la magazin și să cumpăr o pâine. Deci în halul ăsta de rușinoasă.
  7. Și mai marele meu hobby: serialele. Chiar dacă cantitatea de seriale a scăzut considerabil față de vara trecută sau alte perioade din febra mea pentru asta, încă rămân fidelă serialelor pe care am început să le urmăresc, fără să ratez vreun episod.
  8. Sunt pesimistă. Oamenii care mă cunosc și mai departe de viața virtuală, ei știu bine cât de pesimistă pot fii. 
  9. & îmi place să fiu pregătită pentru ce-i mai rău. Plus planuri de rezervă. Planul A, B și C. Și restul alfabetului. 
  10. & control. Sunt obsedată de control. Dependentă de control. De putere. 
  11. & paranoică și nu am încredere nici în mine. Am uitat să specific?
  12. Nu sunt prea echilibrată de fel. De fapt, sunt teribil de impulsivă. Incontrolabilă. 
  13. Ascult muzică. Eu și majoritatea omuleților. Și îmi place muzica, mă calmează, mă face să mă simt mai mai mai... de parcă aș aparține lumii înconjurătoare. 
  14. Cred, de fapt, sunt sigură de existența extratereștilor, a ființelor mai mult sau mai puțin evoluate prin comparație cu noi, care-și au locul oriunde în infinitatea universului. Al naibii de fascinant. 
  15. & cred că e din cauza serialelor, dar chiar sper că undeva acolo, e ceva mai mult decât pare de aici, dintre cei patru pereți ai camerei mele. 
  16. & nu, nu cred că e vina numai a serialelor. Când eram mică gândeam în felul următor: dacă eu nu pot citii gândurile oamenilor, asta nu înseamnă că nu există cineva care să poată și să nu spună nimănui. Așa că strigam în gând persoana despre care doream să aflu dacă posedă o asemenea putere și mă uitam după reacție. Evident, nu am descoperit nimic. Și planul nu e prea ingenios, realizez și eu în cele din urmă: cu ceva experiență în cititul gândurilor, e puțin probabil să nu-și poată un anume Y controla expresia feței. Dar nu ar fi atât de imposibilă chestiuța asta, nu?
  17. Cred în Dumnezeu. În felul meu care implică extratereștii și puteri fantastice, cred.
  18. Sunt nebună. Știuuuu. Sunt o nebună care visează înainte de culcare la tot felul de basme, atât de colorate. 
  19. Pentru cei ce au citit până aici (sau au dat scroll până aici) vă rog eu mult mult de tot, dați add la asta: adita_dark.angel@yahoo.com . Ăsta e modul meu de a da anunț pentru prieteni. Deci, dragi omuleți din ținutul fericit al țăcănitei de mine, hai să fim prieteni. ^.^
  20. Sunt la punctul 20, am spus cele mai stupide, neimportante și nebune lucruri despre mine, nu am nici o idee ce aș mai putea spune. Așa că asta este partea I și va urma și o parte a II-a. Și acum m-am tirat d-aci.

3 comentarii: