duminică, 14 iulie 2013

Azi - Serial favorit: Doctor Who.

Doctor Who.
Aka serialul care mă obsedează suficient de tare cât să-l revăd de preeeea multe ori.





Un ne-omuleț (care-și mai schimbă moaca sexoasă) călătorește în timp și spațiu într-o cabină telefonică albastră, mică la exterior și infinită la interior, numită T.A.R.D.I.S, adică Time and Relative Dimension in Space. Adorabil, nu-i așa? Ne-omulețul ăsta este un lord al timpului, Time Lord, foarte șmecher și cu prea multe sute de ani la activ, cu multe (&mulți) companioane (&companioni). PRIN TIMP ȘI SPAȚIU!  Serios, ce poate fi mai tare decât tot timpul și spațiul?
Doctorul se regenerează. Adică actorul se schimbă. Adică serialul poată să dureze zeci de ani, pentru că totul e ok. Oricum, a apărut prima dată în 1963. Și nu, nu e ca Tânăr și neliniștit

Are aventură și o grămadă de comedie, mult mai multă dramă, o grămadă de fantezie, ș.a.
Serialul are și o grămadă de spin-off-uri: Torchwood, care e o anagramă pentru Doctor Who, The Sarah Jane Adeventures - apăruse și la noi pe Cartoon Network, care ie pentru copiluți, K-9, care mi se pare că apăruse și el pe C.N. și cam atât, din secolul ăsta.

Și nu sunt detalii interesante, eu doar încerc să ocup cât mai mult spațiu ca să se vadă drăguț imaginile cu câteva din foarte multele planete super-adorabile. Sunt obsedată, știu. Am și motive.
Aaaa, am pomenit ceva de Șurubelnița Sonică? Cu „Ș” și „S” mari. E o șurubelniță sonică!
Oricum, wikipedia povestește mai bine.
Tot timpul și spațiul. Tot!


^asta e adorabilă

2 comentarii:

  1. Şi eu mă gândesc serios să mă uit la Doctor Who şi cred c-o s-o fac în viitorul apropiat. :D
    Pare tare interesant. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, da, da, uita-te! :o3
      E serialul meu preferat si la cate seriale am vazut, asta spune ceva. Cred. ;))

      Ștergere