vineri, 24 mai 2013

Cuvinte de ciocolatăăă

  Hai, zi-mi un cuvânt. Un început. Dă-mi primul episod dintr-un serial cu prea multe sezoane sau, mai bine, dă-mi ideea. Dă-mi ideea vieții tale, a mele, a noastre. Îmbată-mă cu parfumul de flori al zilelor de primăvară, distruge-mi nostalgia, crează-mi euforia. 
  Amețește-mă cu gândurile tale, cu o multitudine de cuvinte colorate, melodioase, lasă-ți sufletul să cadă pradă dorințelor mele egoiste. Da, da, continua-mi valsul cu rime, la nimereală sau nu, profunde sau nu. Superficiale. Asta e ceea ce vreau, dă-mi tot ce ai și ce-ai avut vreodată, deschide fiecare fereastră din casa ce nici nu ai terminat-o. 
  Știi, eu voi continua să mă unduiesc pe niște ritmuri confuze și, știi și asta, te voi trage după mine oriunde, în fiecare colț al unei lumi prea rotunde, ne vom scufunda într-un abis al zâmbetelor și săruturilor furate.
  Nu-ți face bagajele, doar lasă-te în voia inexplicabilului ce-ți inundă porii, uită de tot și de toate, etern. N-ai nevoie de periuța de dinți sau de haine, nu ai nevoie de lacrimi și doruri, doar urmează-mă. Nu mă întreba nici unde mergem. Nu știu. Eu te urmez pe tine și tu mă urmezi pe mine. Oriunde o să fim, o să fim și gata, fără întrebări existențiale, fără probleme suplimentare, fără farfurii zburătoare sau lumânări date-n uitare. Poate cu puțină poezie, totuși. Așa, ceva romantism clișeic, de ciocolată. 
  //P.S//: Poți să-ți iei și niște plasturi la tine. Și calmante pentru durer plăcere. Na, acum nu-mi spune că vrei să-ți iei și hipopotamu'! Eu scriu di'ta mai capodopera și ție-ți arde de hipopotami!//

10 comentarii:

  1. O sa te imbat cu parfumul de primavara si o sa iti creez cea mai mare euforie posibila vreodata infundati in acel abis de sarutari si zambete :). Da da da ,stiu sunt un epigon ,asa cum mia zis si proful de chimie si probabil am cea mai tampita gramatica daaaaaar cel mai genial hipopotam care app numele lui e Pupaciosuuu!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. ada, nu stiu daca mi-ai dat ign sau nu, dar iti lasasem mesaj aseara pe mess si in caz ca mi-ai dat ign vreau sa ma asigur ca-l citesti... nu eu l-am pus pe andrei sa vorbeasca cu tine...scuze pentru asta, si ti-am dat parola de la mess si fb, esti libera sa faci ce vrei pe id-u meu sau fb... oricum iti promit ca andrei nu o sa te mai deranjeze niciodata....scuze dinou...

    RăspundețiȘtergere
  3. sper ca nu ma urasti...

    RăspundețiȘtergere
  4. Hm , cineva e euforic aici si cum nu sunt eu esti tu .
    Draguta postare , lejer si dragut .
    Iti hranesc pestii . o.o

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merciii >:D<
      Nu-i asa ca am pestisori adorabilosi?;;)

      Ștergere
  5. Foarte fain articolul :D ai asa un stil fain de a scrie! Felicitari! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumos!!!! Si ce ar mai trebui sa ia cu el/ea?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu daca esti ironica, daaar, in principiu, nimic :)) Siii ai o leapsa-premiu aici: http://strange-song.blogspot.ro/2013/04/the-versatile-blogger-award.html

      Ștergere
  7. Cum ma asteptam , o noua postare iepica de la iepica Adda. Cred ca prietenul este unul extraordinar care te iubeste extraordinar:). Ai grija sa nu il pierzi , nici pe el si nici pe hipopotam. Semnat Anonimul tau credincios :).

    RăspundețiȘtergere