marți, 28 mai 2013

chestie

  Cred ca este a șasea oră când mă apuc să scriu ceva și șterg și o iau de la capăt. E ciudat, cuvintele parca și-au pierdut însemnătatea. Orice aș spune acum, nu ar putea să-mi rezolve nici o problemă. 
  Nu știu despre ce vroiam să scriu inițial, cred că ceva cu oamenii drăguți de pe stradă. Dar e stupid, chiar și pentru mine. Cred că tocmai de asta o să ... dezvolt subiectul.
  Pe stradă, pentru câteva secunde sau minute, oameni străini fac gesturi amabile, adorabile, genul ăla de amabilitate care nu cere nimic în schimb, care nu e premeditată, care nu e urmată de un gând „Dacă ajut bătrânica asta să treacă strada, sper să câștig la pariuri azi”, care e așa banală, dar care-ți poate schimba ziua sau mai mult de atât. Aceia sunt oameni drăguți. Și faptul că nu-i cunoști, te lasă să-ți păstrezi impresia că sunt așa.
  O să mă opresc acum cu dezvoltatul subiectului.
  Mi-am amintit, înainte de asta vroiam să scriu și o poezie. Mi-ar fi fost mai ușor să mă exprim. Postări care nu spun prea multe, care sunt formate dintr-o multitudine de cuvinte frumos aranjate. Ce poate fi mai potrivit? La fel ca muzica pe care o ascult. Emotionless... Vreau asta, vreau să fiu lipsită de emoții. De emoții & sentimente negative. Atât..
  E 9:35 AM și eu m-am trezit acum 35 de minute. Păsărelele ciripesc și cred că până acum nu am scris ceva mai stupid. 
  Dar, mi-am făcut tumblr!!!! Și sunt mega-mândră și de vreo trei zile dau follow și reblog în prostie și îmi place. Deci: http://addads.tumblr.com/
  Amin.

4 comentarii:

  1. Unii oameni doar vor sa ajute pentru ca au o presimtire de moment ca trebuie sa faca asta sau le este mila. Oricum tumblr-ul tau este genial si imi place melodia :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. gen un om ma vedea ca lovesc o pietricica si i s-a facut mila de mine cand a prevazut ca ar putea ajunge sub o masina, asa ca a salvat-o de la o moarte iminenta? Wokey.

      Ștergere
  2. OMG DAN ON UR TUMBLR!!!!11 OOOOH ŞI MÂÂÂÂÂŢEEEEEE!!!
    Mmhmm...reeevenind. Ştii, mâţele au efect puternic asupra mea. Cred că cineva ar putea cuceri lumea folosindu-se de mâţe (ceea ce-mi aminteşte de un anime cu un antagonist capră care a încercat să cucerească lumean prin creerea unui soi de sectă care diviniza caprele şi ştii ce a avut aproape succes Waaaaat am i saying anyway).
    În ultimul timp şi eu am avut impresia că vorbele, cuvintele, nu mă ajută cu nimic. Nu ca tine, că nu mi le mai găsesc, că mi se par de prisos, inutile sau fără sens şi rost, ci sunt prea multe, şi nimeni nu mă mai ascultă.
    Ştii, mă regăsesc serios în postarea asta. Ceea ce înseamnă că probabil şi tu eşti ca mine, foarte bine dar deloc nu prea bine.

    Nice song u got going down there. De când n-am mai auzit ceva în engleză :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mateeee! Ca in Fetitele Powerpuff, episodul cu pisica diabolica! 8->
      Si si si si si ! Cuvinte! Cine are nevoie sa foloseasca cuvinte? Nooooi! Cine nu are nevoie sa auda cuvinte? Restuuu!!!
      Mereu imi inseninezi ziua, tu! >:D<

      Ștergere