miercuri, 26 decembrie 2012

Nu am terminat

  Dragă an ce trece/ a trecut/ va trece/ se duce/ moare/ dă colțu/ trece într-o altă lume magică/ trece într-o lume a trecutului/ trece într-o formă nemuritoare/etc, etc, etc...
Mulțumesc. Oarecum.
  A fost un an plin. Foarte plin. Și s-au schimbat atâtea lucruri în așa puțin timp.  Dacă m-aș întoarce cu un an în trecut... Ei bine, atunci situația stătea fix pe dos. Foarte fix pe dos. Vorbeam cu unii oameni cu care acum nu mai vorbesc și nu vorbeam cu alții cu care acum vorbesc prea mult. Atunci au început multe și s-au sfârșit multe, atunci-atunci-atunci... era un cu totul alt univers.
  Poate, dacă m-aș întoarce în trecut, aș lua cu totul alte decizii. Dar acest lucru nu se poate și nu sunt sigură cât de mult aș vrea să fie posibil. Nu cred că aș mai avea răbdarea de a trece iar prin lucruri asemănătoare.

Același ținut fericit

  În rest... nu știu. Despre mine sunt multe lucruri de zis. Poate nu ar fi atâtea dacă nu ar fi atâția oameni cu atâtea opinii diferite. Dar sunt. Și tot nu știu ce crede fiecare în parte cu adevărat, nu am nici cea mai vagă idee. Știu doar că eu sunt eu, că soarele va continua să răsară și că și mâine este o zi. Dacă totul va fii bine sau nu, asta nu mai știu. Dar nici nu mai contează. Da, acum mult timp ajunsesem la concluzia că nu există finaluri fericite. Că finalurile fericite sunt doar niște continuări care duc, inevitabil, la alte chestiuțe mai mult sau mai puțin fericite. Dar acum am realizat și eu, în cele din urmă, că nu totul se reduce la finaluri. Că sfârșiturile sunt infinite și în continuă mișcare. Că viața e mai mult de atât. Că nu contează cum s-a sfârșit, ci contează povestea în sine. Dacă a meritat sau nu. Dacă ți-a adus zâmbetul pe buze și, de ce nu, câte o lacrimă la momentul potrivit. Conținutul contează. Nu ambalajul. Nu-i așa?

  Nu știu și nici nu am știut vreodată. Nu pot decât să-mi dau cu presupusul
 și să sper că va fi bine.

8 comentarii:

  1. Si eu am avut destul de multe schimbari care s-au intamplat de cand am venit la liceu, toate fiind bune.Sper ca si tu ai avut la fel ca mine :P. Succes in continuare cu blogul:).

    RăspundețiȘtergere
  2. Draguta postare , imi plac culorile pe care le folosesti in fiecare postare, parca aduce la viata fiecare postare.Ai dreptate lucrurile s-au schimbat de anul trecut si pana acum foarte mult, si da se pare ca merele sunt bune:-? .Succes in continuare cu blogul:).

    RăspundețiȘtergere
  3. Draguta postare , imi plac culorile pe care le folosesti de fiecare data cand scrii pe blog, parca aduce la viata fiecare postare.Ai dreptate lucrurile s-au schimbat de anul trecut si pana acum foarte mult, si da se pare ca merele sunt bune:-? .Succes in continuare cu blogul:).

    RăspundețiȘtergere
  4. Este adevarat , conteaza mai mult cum traim decat cum se sfarseste viata noastra.. E o postare frumoasa si e bine ca nu-ti doresti sa te intorci in trecut . Cateodata ne dorim sa ne intoarcem pentru a repara anumite greseli , dar poate greselile de atunci ne fac sa fim fericiti mai tarziu . Imi place cum gandesti ! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! :) Dap, in final toata aceasta insiruire de eveimente conduce inevitabil si la ceva dragut :)

      Ștergere
  5. Din pacate multi aleg ambalajul:( Eu intotdeauna am preferat continutul.
    Imi place cum gandesti,ceea ce ai scris pe blog si imi place blogul tau. A fost un an incarcat pe care l-ai scris perfect.

    SARBATORI FERICITE!

    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere