marți, 25 decembrie 2012

Cra cra cra!

La la la

  1. Crăciun fericit, chiar dacă am întârziat. 
  2. An nou fericit, chiar dacă mai e până atunci. 
  3. Toate urările bune și restul chestiilor!

Oricum, mâine voi face un articol cu mai mult de 5 rânduri. Promit. Sper. De fapt nu, retrag. Nu mai fac promisiuni. doar... o să încerc, ok?
Până atunci, muuuuzică! Și nu orice fel de muzică, ci P!nk. Mi-am redescoperit dragostea mult uitată. Îmi amintesc că de când mă știu îmi plăcea muzica ei. Iar acum... ei bine, îmi place chiar și mai mult. Așa că multă, multă muzicuță pentru suflețele noastre încălzite de focul din șemineul metaforic. 

^Melodie genială.
Avertizare pentru calculatoarele mai fițoase: această postare conține 7 muzicuțe.

 

6 comentarii:

  1. Whaaa, fana Pink. Felicitari si mersi pentru melodii , am ce sa ascult acum \:D/ . Craciun fericit si toate cele bune:D.

    RăspundețiȘtergere
  2. Craciun Fericit adda:D. O postare foarte interesanta si astept una noua cat de curand:D. Succes cu blogul:).

    RăspundețiȘtergere
  3. In primul rand Craciun Fericit Adda:D!Apoi ai gasit melodii foarte dragute de care nu stiam, mai ales prima, care e geniala:).Ai un blog foarte dragut si sper ca mosul a fost foarte darnic cu tine:D. Sarbatori fericite si un an nou fericit:).

    RăspundețiȘtergere
  4. Craciun fericit alaturi de cei dragi :*

    RăspundețiȘtergere