sâmbătă, 8 decembrie 2012

Coincidență

Hmmm hmmm hmmm....
Oooook.
Mere.
Pere.
Ana are mere și pere.
Ceva e cu siguranță greșit în univers.
  Anyway, azi am un oarecare monolog și o oarecare listă interminabilă cu întrebări.
   Coincidențeeee. Voi începe cu o întrebare, poate chiar două, sau trei... Voi credeți în coincidențe? Oh, uite, a fost decât o singură întrebare. Nu, stai puțin, mai am una: Care e faza cu coincidențele?
  Daaaa, ca de obicei o să încerc să-mi răspund singură la întrebare, pentru că am eu felul ăsta de a fi de a-mi pune întrebări existențiale și complica viața fără rost. Deci, deci, deci. Nu știu. Serios, nu știu. Dar îmi vine incredibil de greu să cred că unele lucruri sunt pur și simplu coincidențe. Că ceva anume se întâmplă fix atunci, că virgulă cade un meteorit la 2 centimetrii de tine, căăăă... pere. Care sunt șansele? Sincer, care sunt? Evident, e vreo chestie divină care se bagă în cursul lucrurilor. Dar nu sunt o persoană care leagă prea mult activitățile cotidiene de Dumnezeu. Știi tu, liberul arbitru. Dar dacă prin, o înșiruire de evenimente aleatorii și aparent banale, te fac pe tine să fii persoana dintr-un anumit loc și într-un anumit moment? Dacă viața ta depinde de o mulțime de alte alegeri stupide ale altor vieți cu care te intersectezi inconștient? Deci, care sunt șansele?
  Deci, care e faza?
  Coincidențe. Coincidențe plăcute sau mai puțin plăcute, lucruri neînsemnate care ajung să-ți schimbe radical viața. Uite, ce zici de următorul scenariu: un test la o materie la acre nu te-ai descurcat excelent. Un profesor cu un teanc de lucrări, obosit și plictisit de atâta corectat. Fix la lucrarea ta să nu mai fie atent, fix acolo, și tu să iei 9 în loc de 6. Care sunt șansele? Sau, altfel, care sunt șansele să te întâlnești de 3 ori într-o zi cu o persoană pe care ai visat-o noaptea respectivă, cu care te vezi incredibil de rar și o visezi și mai rar?
  Ok, am tăcut acum. 
  Oricum, nici săptămâna asta nu voi fi prea prezență. Profesorii ăștia au un har de a lăsa totul pe ultimile două săptămâni. Cum, frate, să pui trei note în ultimile două săptămâni, cuuuum?!

14 comentarii:

  1. Doar 3 note? Noi toate notele le luam in ultimele 2-3 saptamani :))
    Eu cred in coincidente :)

    RăspundețiȘtergere
  2. vezi pe fb la contact info pagina de internet ai scris numele blogului gresit:"blog psot"

    RăspundețiȘtergere
  3. ada jur pe ce am mai scump, pe ce vrei tu ca o sa te iubesc toata viata si o sa te astept mereu!!

    RăspundețiȘtergere
  4. hei, esti incredibil de frumoasa iti sta foarte bine cu ochelari

    RăspundețiȘtergere
  5. Stiu cum e... Si eu sunt in exact aceeasi situatie. Au inebunit profii !! Tre sa le facem ceva sa fie numai lapte si miere si sa dea 10 pe prezenta:D. Oricum succes cu notele :P. Ai postari foarte dragute asa ca tine :P. Succes in continuare si cu blogul:D.

    RăspundețiȘtergere
  6. totul sau nimic mai tii minte? sunt sigur de un singur lucru... craciunu asta nu-l mai apuc. adio!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. chiar daca ma urasti... vreau sa-mi promiti ca nu o sa uiti niciodata ca te iubesc enorm... te rog

    RăspundețiȘtergere
  8. te iubesc... ada, imi pare rau...ai fost cea mai...minunata persoana pe care as fi putut s-o intalnesc iti multumesc ca am fost preiteni...pa.

    RăspundețiȘtergere
  9. stiu ca am zis ca nu mai putem fi prieteni cat timp e rizea in peisaj dar... vreau sa stii ca sunt aici pt tine oricand ai nevoie de maine, te iubesc, nb papa>:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. stiu ca am zis ca nu mai putem fi prieteni cat timp e rizea in peisaj, dar vreau sa stii ca sunt aici pt tine daca ai nevoie de mine, te iubesc mult, nb papa>:D<

    RăspundețiȘtergere