vineri, 28 septembrie 2012

Promovare. III

Poc-poc-poc-poc. 
Dacă tot am început cu câte o promovare pe zi, vom continuaaa, asta până când nu vom mai continua (profund, nu?).
Blogulețul de astăzi este... oh... un blog cu povești? Yup, asta este, un blog cu povești. Ok, brb, mă apuc de citit povești. Back. Oh, nu sunt povești. E o poveste. O poveste care până acum a reușit să-mi facă pielea de găină. Tipa asta scrie atât de bine și frumos! Două fire narative...? James și Anna. Anna într-un sanatoriu. Din jurnalul Annei și Din confesiunile lui James... Nu, nu mă pot oprii din citit. Îmi place. 
Pur și simplu îmi place, felul în care scrie, felul în care mi-e transpusă persoana în poveste, felul în care mă face să simt ce simt ăia doi acolo. Oh, am terminat de citit. Bine, nu am terminat, doar am ajuns la zi cu... povestea. Scrie frumos. Nu mă așteptam să mă las prinsă din nou într-o altă... lume.
Ok, promovare, promovare. N-o să spun din poveste. Nu e frumos, strici surpriza. 
Povestea esteee... plină de melancolie, de tristețe, de disperare, de durere... Iubire neîmpărtășită plus un strop de realitate crudă până în măduva oaselor. Și o multitudine de sentimente, de nebunie, de de toate.
Lxi deci. Nu cunosc, dar nu e relevant. Mi-a plăcut ce am citit și voi continua să citesc. Cine se ascunde în spatele numelui... în spatele lumii acelea, ei bine, nu am nici cea mai vagă idee. Dar îmi place și asta e tot ce contează. Așa cu recomand cu multă căldură să vă faceți timp, să citiți, pentru că merită. Eu una nu regret și aștept cu nerăbdare continuarea. 

2 comentarii:

  1. Multumesc pentru cuvintele frumoase spuse mai sus.O sa revin si eu cu o promovare.
    P.S:Te astept si pe blogul: sometimesafantasy13.blogspot.ro,sper sa iti placa!

    RăspundețiȘtergere