luni, 17 septembrie 2012

bum-bum.

Bun venit în același univers nemilos până în pânzele albe, sadic. Și e rece, e exagerat de rece. Îmi vreau norișorul de fum în care să mă evapor, acel loc plin de.. de siguranță. Îmi vreau căldura înapoi.
De când a început clarvăzătorenia mea s-o ia în halul ăsta la vale?

Oricum, a început școala. Și totul se anunță a fi mai catastrofal decât oricând. Zi-mi, Ada, ești în stare să faci față? Sau te vei ascunde în spatele Addei, atât de în spate încât nici ea nu te va mai vedea?




Degeaba, voi continua să mă urăsc. Să-mi urăsc felul de a fi, de a gândii, să-mi urăsc acțiunile și tot ce mă definește. Ce ar putea fi mai bolnav decât asta?
Și totuși, nu am susținut vreodată că aș fi altcineva decât ceea ce sunt.
Și alt totuși... când voi începe și eu să contez așa cum contează restul pentru mine?

9 comentarii:

  1. Eu ma bucur ca a inceput scoala , desi am terminat-o , tot ma duc pe-acolo din cand in cand.
    Eu cred ca esti o persoana minunata si imi place foarte mult modul tau de a scrie si tot ceea ce scrii.Nu trebuie sa-ti urasti actiunile...

    Ti-am hranit si pestisorii...iii...ce de pestisori colorati. Saracutzii...erau nemancati :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici mie nu-mi pare in totalitate rau ca a inceput scoala, doar am avut o zi mai proasta si ma gandeam ca tot o sa fie cam asa. Multumesc mult de tot, chiar mi-ai facut ziua sa fie mult mai frumoasa. Sincer, merci. :):x

      *Nu-i asa ca sunt niste pestisori adorabili? :x Mai trec si eu pe la ei si pierdem minute bune impreuna. :x*

      Ștergere
  2. Nu trebuie sa te ascunzi in spatele Addei, Ada poate face fata singura. Si contezi pentru multi oameni.
    si mie nu imi place ca a inceput scoala dar asta e... o sa treaca si anu asta.
    ps: acum mi-am dat seama ca pestisorii pot fii hraniti mi-am gasit de joaca:D draguti pestisori:D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca nici Adda nu poate face fata, cum as putea s-o las pe Ada?

      Ștergere
    2. Ada poate face fata cu brio, Adda e mult mai slaba.:)

      Ștergere
    3. Ambele sunt patetice, dar Ada e cea care e mai slaba.

      Ștergere
    4. gresesti Adda e patetica, slaba, dar Ada e cea mai puternica persoana:)

      Ștergere
  3. Ada nu e bine sa te ascunzi in spatele Addei ...cred ,ca Ada e mai puternica [mult mai mult] decat Adda ..cred ca Ada se intelege mult mai bin cu oamenii decat Adda :p [nu stiu daca ai inteles chiar tot ...dar in mare parte place ce ai scris sus :o3:*]

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, e dragut din partea ta sa zici/crezi asta :"> Cu toate ca Adda a luat nastere dintr-un motiv, si anume acela ca Ada nu se poate descurca singura. :)

      Ștergere