miercuri, 11 iulie 2012

Seriale - Fringe

Tocmai am ajuns la zi cu Fringe. Un serial minunat pe care-l recomand tuturor omuleților, inclusiv acelora bătuți în cap. Cine știe, poate o fi o ecranizare făcătoare de minuni.
Deci Fringe face parte dintre acele seriale în care nu-ți poți da seama când au trecut 40 de minute din episod. Are o poveste bine conturată care nu încetează din a te uimi. Doza de acțiune este perfectă, astfel încât nu apuci să te plictisești sau să nu ți pas cu întâmplările. Are momentan doar 4 sezoane și nu a intrat în acea monotonie specifică serialelor în care poți deduce cumva ce se va întâmpla în continuare.
Serialul a fost descris ca un amestec între The X-Files, Altered States, The Twilight Zone și Dark Angel. Din păcate, din cele enumerate, eu am dat nas în nas doar cu Dark Angel. Ok, imdb, wikipedia sau oricare alt site vă va da informații despre poveste. În principiu este vorba despre o echipă formată din omuleți interesanți care rezolvă cazuri ciudate cu ajutorul unor metode ciudate. Avem universuri, mutanți, fantome, super-eroi, etc etc. Și mai avem și suspans, dramă, romantism, etc etc. 

Și da, ajung cam rar pe aici. Săptămâna asta cel puțin. Da, trag chiulul daaaar sunt la țară așa că pot să zic că am o scuză.
Și o melodie care mi-a intrat mult prea mult în cap din habar n-am care motiv.
 

Serios, am stat 5 ore în fața calculatorului neștiind despre ce să scriu. A trebuit să mă mulțumesc cu chestiuța asta. Dar, în fond, nu mai scrisesem de mult despre seriale. :D
Bye bye.

2 comentarii: