sâmbătă, 17 martie 2012

Alegeri si altele

Trebuie să fac o alegere prea curând și orice chestiuță aș alege nu-mi pot garanta... siguranța? Alegerile și riscurile vin la pachet și asta este mereu un lucru teribil de descurajator pentru mine. Nu știu dacă acest lucru se numeste pesimism sau realism. Simpla idee de a amâna acest inevitabil este o altă decizie însoțită cu riscuri. Cred că o să ajung prea curând să fac tabele de adevăr ca la matematică/informatică/logică,  tot felul de calcule pentru a putea să-mi răspund la întrebările pe care d-abea le cunosc. Așa de rău am ajuns, nu?


Am terminat/văzut Death Note. Nu mă așteptam să-mi placă având în vedere că mi s-au băgat pe gât atâtea drame și chestiuțe siropoase -aproape uitasem că mai există si alte genuri de filme/seriale/animeuri. Deci, da, îl recomand însoțit de o fundiță roșie și drăguță.


Punctul 2, sau 3, câteva întrebări:  
1. Ateii se consideră mai grozavi decât restul pentru că sunt atei sau sunt atei pentru că se consideră mai grozavi decât restul?
2. Eminescu era ateu? 


Punctul 3 sau 4: astaaa :x.
Buuun, dispărut-am. :)

3 comentarii:

  1. Ai dreptate ...totul in viata vine la ,,pachet" .Parca am beneficia de promotia de Craciun cu ,,all inclusive" ;)) . Atunci cand trebuie sa iei o decizie nu trebuie sa o regreti niciodata , chiar daca ai facut alegerea gresita .

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu daca Eminescu era ateu :) dar ateii astia sunt ciudati :-j as zice eu mai multe, dar nu vreau sa fiu rautacioasa:)

    RăspundețiȘtergere
  3. vioreld, cu asa promotii mai bine lipsa. :)) Daaa' cred ca si regretele fac parte din pachet, sau cel putin in lumea mea, cam asa e. :D

    C.L.M., zici bineeee :)) Oricum e permis sa fii rautacioasa :>

    RăspundețiȘtergere