sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Draga alta zi de sambata,

Aaașam. Salut. Drăguță zi, nu? Afară e... de fapt nu contează cum e afară, azi și mâine îmi rezerv locușorul meu călduros și fericit din căsuța mea călduroasă și fericită. Și de luni iar începem. Ascultări, teste, teme copiate pe genunchi în ore (căci cine își mai fură din pauze pentru asta?). Și un lucru și mai grozav: Sfântul Colegiu Național de Informatică Tudor Vianu (din Sfântul București, desigur) a făcut rost și de cataloage electronice. Nici măcar pentru dragii noștrii profesori nu e prea genial, chiar dacă fiecare se află în posesia unei tablete. Mie mi se pare o stupizenie și mai mare, dar asta e.
Șiiii în sfârșit a nins. Îmi cer scuze dacă nu mă aflu printre cei entuziasmați de coborârea temperaturii și de prezența apei înghețate peste tot. Sunt fană a primăveii-verii. \:d/
Buuun, uhm... seriale? Așam. M-am uitat la American Horror Story - primele 3 episoade sau cam așa ceva. Nu mi-a plăcut. Nu m-a speriat. Doar oameni psihopați controlați de o casă psihopată, creați de oameni psihopați. Genială ideea daaaaar nu. Așam, ce altceva mai văzusem? Parcă Lovers in Paris - serial corean șiii Once upon a time care are potențial. Doar joacă tipa din House, nu?
Acum o melodie și un gând și spun un la revedere însoțit cu scuzele absențe(i/lor) mele îndelungate. 


Știi de ce-mi trece mie mereu supărarea extra repede? Pentru că eu fac ceva ce tu nu ai făcut și nu vei face niciodată. Pun prietenia noastră, sau oricare ar fi această relație, mai presus decât orice gând de moment.  Și asta mă face să mă simt mai bine. ^.^

4 comentarii: