marți, 8 noiembrie 2011

7 8 9 10...

Cum pisici ca iei notele mai sus menţionate, in aceeaşi ordine şi în aceeaşi zi?


Aşam, am multe de zis, dar o lene profundă şi timp 0. Trebuie să mă apuc urgent de tema la francă, în speranța că o voi impresioana până la lacrimi (când voi scrie de țiganii care se adună noaptea lângă biserica vis-a-vis (la 2 metri) de casa mea, și țipă, urlă și se înjură până în zorii zilei. Revenind, închidem paranteza...) pe profă. Plus că am tema la mate (care, totuși, mi se pare ușoară). Plus că nu pricep, Doamne, de ce să ținem minte citate din Biblie pentru, se pare că sfânta, oră de română? De ce?! 
Deci, cum spuneam, înainte să ies la cules floricele pe câmpii, nu am timp și chef și altele. Așa că vă las cu niște... imagini care vorbesc pentru mine. :D














Știu că sunt multe și știu că nu numai eu sunt lipsită de chef. Deci scuze ;))

7 comentarii: