vineri, 7 octombrie 2011

Deci e vineri.

Plouă cu vise și speranțe deșarte.
Nu mă vezi?! Sunt aici, ascunsă-n noapte!
Privind picăturile de ploaie,
Mâzgâling cuvinte pe-o foaie!
Și plouă cu oameni, greșeli și minciuni
Plouă cu moarte, iubiri și minuni.
Plouă cu tot și cu toate etern
Plouă cu zâmbete chiar și-n infern
Plouă cu doi, plouă cu trei,
Plouă cu mii și mii de idei
Plouă cu zâne și zmei.
Plouă cu tine. Plouă cu mine.
Doar plouă, dar parcă e bine.
Până când?!
Viața merge mai departe, my love. Nu, nu este un lucru rău, un lucru deprimant sau trist sau altceva asemănător. Este doar un lucru firesc. Oamenii... ai naibii oameni!!! Dispar, se șterg din viața ta... Se șterg cu guma de șters. Partea proastă și, în aceeași măsură, minunată, este că tot rămân urme! Oamenii se șterg cu guma de șters, dar tu nu vrei să-i ștergi, vrei să-i păstrezi, vrei, vrei așa de mult. 
A naibii lume... E stricată, ruptă, imperfectă, lovită și călcată în picioare...
Ar avea nevoie de un super erou...
Asa ca mineee! 
Pentru că da, îmi doresc să fiu un super erou. Și îmi doresc, de asemenea, o mașinuță cu telecomandă.

Și un zâmbet. Un zâmbet, o privire, face cât o mie de cuvinte.

13 comentarii:

  1. A naibii lume... E stricată, ruptă, imperfectă, lovită și călcată în picioare...
    Ar avea nevoie de un super erou...
    Asa ca mineee!

    Prea tare fraza.
    Superb postul. Ca de obicei, ai o tema magnifica:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  2. "Privind picăturile de ploaie,
    Mâzgâlind cuvinte pe-o foaie!"

    Mă crezi că am scris ceva asemănător?!

    RăspundețiȘtergere
  3. AI fii un super erou fooooarte super:)) Sa zic asa:> :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Păcat că e marţi când citesc eu asta. X_X

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Alexa, merciiii >:D<:*

    @ adelici, te cred ;;). In fond, probabil ca este cea mai... folosita... chestie :D

    @ C.L.M. eeeh ;;) uite asa gandeam si eu :))

    @ annitu, martea e noua vineri... sau vinerea e noua marti :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Daaaaaaaa ... e sambata :|

    Dar e minunata! ♥ ♥ ♥

    Poezia e atat de dragalasa iar textul de sub imagine imi merge direct la sufletel!

    Pupici frumoaso !!

    RăspundețiȘtergere
  7. De'acord cu Alexa..
    Frumos post..şi îmi place foarte mult jocul de culori:)

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Daanaa, multam :"> :*

    @ pinguu, merci mult :D

    RăspundețiȘtergere
  9. O postare cam colorata si o poezie frumoasa cu ploaie, mi-e personal imi place ploaia ...deci imi place si poezia:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Iubirea mea iubită!!
    Ce mai faci cleionaşu' meu? M-ai uitat sau mă mai ubeck'şi? Mi-e doool de tine, prea dor să mă exprim în cuvinte.
    Adol faptul că faci poezii, ador poeziile tale, posturile tale, adol tot ce creezi că doar tu m-ai creat

    RăspundețiȘtergere
  11. @ Goda, merci si ma bucur ca iti place :D

    @ Malinuta mea scumpa si draga... nu am mai vorbit de o eternitate. Iti multumesc iubire ca mi-ai inseninat ziua >:D<. Nu prea inteleg cum de eu te-am creat dar ce zici de o ieseala weekendul asta sa-mi explici? :))

    RăspundețiȘtergere
  12. mă urmăreşti şi eu habar n-aveam.
    dar blog-u' tău îmi place mult de tot şi cred că stilurile noastre se cam aseamănă.

    felicitări pentru blog

    p.s.: şi eu aş vrea o maşinuţă cu telecomandă

    RăspundețiȘtergere
  13. @ Addicted to kryptonite, He, he, sunt cam scumpa la vedere :"> Te citesc si te urmaresc cu drag, blogul tau face parte din preferatele mele, daaar sunt scumpa la vedere in sensul ca lenea e mare si comentariile lipsesc :D. Imi place ca esti de parere ca stilurile noastre se aseamana (poate si din cauza asta mi-e asa usor sa te citesc;)) ), merci pentru urareeeee si masinutele cu telecomanda sutn al putere \:d/

    RăspundețiȘtergere