sâmbătă, 10 septembrie 2011

Eu, eu, eu si iar eu.

15 lucruri despre mine și lucruri legate de mine. 

1. Sunt teribil de debusolată acum, timpul nu-mi mai este aliat, de altfel, nici nu cred că mi-a fost vreodată, plus că legile fizicii vieții par să fie încălcate cu o incorectitudine tipică. Poate pentru că mi s-a stricat ceasul electronic de pe birou?!
2. Am cinci șuvițe roșcate și trei mov. Și mai e și faptul că nu știu dacă am făcut acordul corect între subiect și adjectiv. Sau poate că este doar în capul meu.
3. Îmi place mult apa Fontea de la Tymbark de mere necarbonată și fără conservanți.
4. Am anumite dubii în privința liniei acelea trasate între lucrurile corecte și incorecte. De fapt, nu cred că a existat vreodată acea linie albă trasată cu cretă, iar asta mă încurcă. Deci, cea mai stupidă întrebare care și-o poate pune o minte tânără: Eu sunt un om rău sau un om bun?
5. Sunt o capricoancă incredibil de mândră de asta! Am un fel de obsesie în legătură cu zodia mea, o consider cea mai grozavă e pe planetă. Oricum, cică cine te place îți transformă defectele în calități și cine nu te place îți transormă calitățile în defecte. Deci poate din cauza asta îmi supraapreciez eu zodia.
6. Sunt trei persoane în universul ăsta fără de care n-aș putea respira!
7. Am senzația că cea mai mare trăsătură a mea este a greși. Punct.
8. Peste vreao două luni telefonul meu împlinește 2 anișori. Este un Nokia N95 8Gb, pe care-l ador și fără de care n-aș pleca vreodată de acasă. Nu e ca și cum vorbesc eu la telefon, dar mă face să mă simt bine doar să știu că este acolo.
9. Când eram mică aveam păpuși și îmi plăcea să mă joc cu ele. Fază drăguță e că eu aveam chiar idei bune de povești gen salvatul planetei de nu știu ce amenințare. Aveam o cutiuță de carton sub scaunul de lângă pat unde se aflat toate păpușile. Lângă aveam tancul meu care se plimba singur, cele (cam vreo trei) mașinuțe cu telecomandă, mai aveam și o motocicletă frumușică și alte lucruri. Îmi amintesc odată când eram mică, era o chestie cu Power Rangers sau ceva de genul ăsta la televizor și am bătut-o pe mama la cap până mi-a cumparat setul cu figurinele lor. Eram super încântată. Mai aveam și o casă micuță de păpuși doar ca nu încăpea vreo păpușă acolo, și îmi plăcea s-o mobilez în tot felul de chestii drăguțe. Mai aveam și cuuuburi și construiam turnuri sau arme și mă băteam cu vecinii sau cu vărămiu. Și maimuțoaie... câteva dintre ele încă stau frumos așezată pe spătarul canapelei din camera mea. Într-o zi îmi luase tata o păpușă Barbie Originală. Eram așa de înântată încât i-am pus prenumele Barbie și numele Originala.... I-am rupt gâtul de câteva ori și de fiecare dată l-am lipit cu Sfântul Scoci. Și când eram mică colecționam jucăriile de la Kinder Surprize. Aveam o pungă întreagă cu toate chestiile lși făceam orășele micuțeee.    AAAAh, cred că aș putea vorbii toată viața despre jucăriile copilăriei mele.
10. Am o pasiune pentru acadele și ciocolata Primola albă. Și cipsurile Leys cu pungă verrrde. Plus parfumul meu Summer Flowers care mereu îmi dă un sentiment de deja vu.
11. Port ochelari. Cam 1(sau 2)% din an.
12. Când îmi place o melodie o ascult încontinuu și încontinuu și încontinuu. Am vreao 2200 și ceva de melodii în pc. Vechi și noi. 400 și ceva în telefon și mi-aș mai pune dar nu vreau să mi se miște greu. Plus că am și alte 2000 de poze tot în telefon. Și sunt mândră de asta!
13. De pe la sfârșitul clasei a 6-a am un jurnal. De fapt, acum este al treilea jurnal. (Sunt super încântată, gen „Stai, am scris eu atâta până acum?!”). Primul era veeerde și al doilea era cu Backugan - sau cum se scrie :-j - iar acesta de acum este albaaastru.
14. Mamei mele îi place rockul și tatălui meu îi place muzica house. Mama se mai uita la House M.D. și la Mesaje de dincolo și la Anatomia lui Grey și la altele gen. Acum se uită la muuulte seriale coreene (arată bine ăia :)) ), chiar dacă a făcut o pauză pentru un serial indian. Tata, mereu când mă uit eu la un serial sau ceva, spune „a, l-am văzut” și începe să povestească din el. E bună de tot faza :)).
15. Am ochii verzi și sunt o feministă convinsă. Acum serios vorbind, nu-i așa că o fată e mult mai tare decât va fi vreodată un băiat?! Nu mai stau să înșir miile de motive, pentru că în ultimile zile am găsit o grămadă de liste pe bloguri pe această temă. :)) Pur și simplu ăsta este adevărul!

Gata! Nu știu exact dacă e o leapsă, pur și simplu m-am apucat să fac o listă de lucruri despre mine și chiar dacă e patetic (sau stupid), mi s-a părut amuzant. Deci, m-aș bucura muuult de tot ca Mademoiselle și Malina și Adelici să-mi ”spună” 15 lucruri despre ele, sau, mă rog, să ”onoreze” ”leapșa” asta. 


Yup, ne mai vedem!

9 comentarii:

  1. Săru'mâna :) O să-mi fac puţin timp şi pentru asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Yaay...sunt acolo. Stai! Tu chiar mi-ai scris numele acolo?
    En fin, mă simt onorată. Deci, te aştept cu o mâzgâleală pe la mine după ce postez. Ciao, nb *laught*. Ti ubec!

    RăspundețiȘtergere
  3. Draguta leapsa:). Vreau sa-ti vad parul!:x Sunt sigura ca e super<3

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  4. @ adelici, ard de nerabdare sa vad... asta :p

    @ minamy, bineinteles ca este si numele tau pe acolo, doar esti tuuuu :p

    @ only books, merci ^.^

    RăspundețiȘtergere
  5. Suntem aproape la fel de anormale, cred. Cu diferenta ca eu am parul portocaliu de natura :)) Ochi verzi destul de ciudati,ca din departare se vad albastrii :-?? Arat funny, eu, tu sigur arati mai bine. Dar nu asta conteaza, nu?:> Conteaza ca esti speciala!

    RăspundețiȘtergere
  6. Şuviţe mov! super tare:)
    îmi place 'descrierea' ta:*

    RăspundețiȘtergere