duminică, 2 ianuarie 2011

New year, old love.

Yeah, oameni buni, e o noua zi dintr-un nou an cu noi peripeții. În primul rând sunt egoistă și voi specifica că îmi doresc un an mai bun. Nu visez la nici o minune, ci doar la ceva normal, banal și puțin mai dulce. M-am săturat de certuri prostești și copilărești, m-am săturat de fițe și comentarii, m-am săturat de răutate și trecut.

Nu sunt genul de om care să se răzbune, nu sunt genul de om care să se comporte așa. Dar se pare că, fără voia mea, simt o furie ciudată. :)) E ca și cum nimic din ce spune nu face să fie mai bine, ca și cum tot ce spune face să mă enerveze, ca și cum prezența acelei persoane mă duce cu gândul la faptul că vreau s-o strâng de gât. Nu merită, știu asta. Dar asta nu înseamnă că nu simt asta. E ciudat, e încurcat și deloc simplificat...

M-am săturat să pari mereu cel mai enervant om din lume, m-am săturat să vezi numai ce ai tu chef. M-am săturat să mă minți și să te minți! M-am săturat să te prefaci că -virgulă- controlezi jocul. M-am săturat să te joci așa! Dar nuuu, te consideri suficient de matur încât nu mai ai nevoie de reguli pentru jocuri! Ce dacă cazi din copac sau te împiedici și-ți rupi ceva?! Sau nu, ce dacă faci pe altcineva să-și rupă ceva?! Ce irooonic! Nu mai vrei să fi copil și să te joci cu reguli și fără pericol, nu, vrei să simți adrenalina! Dar crezi că după ce cineva e rănit din cauza ta, asta se repară ușor, ca în copilărie! Când vei găsi un echilibru între aceste două chestii, să-mi spui și mie! Pentru că: M-am săturat până peste cap!
M-am săturat de paranoia ta care te fixează în centrul universului, m-am săturat ca tu să crezi că lumea face anumite lucruri pentru că are ceva cu tine. Vreau să înțelegi că dacă nu vei da nimic, fii sigur că nici de primit nu vei primii. Și dacă vei da și nu vei primii, atunci dă și mai mult, fii și mai bun, fă ceea ce persoana respectivă nu face pentru tine! Fă ceea ce e bine să faci, nu ceea ce consideri tu că ar fii bine să faci, pentru că știm cu toții că unele alegeri pot fi greșite. Gândește cu capul, simte cu inima și acționează cu rațiunea și sufletul. Sufletul, nu sentimentele de moment! Nu mai arunca cuvinte tuturora pentru că te consideri neîndreptățit. Gândește-te și la alții, pune-te în locul altora și apoi așteaptă ca ei să se pună în locul tău. Mai am multe de spus, dar asta e tot.
M-am săturat să pari mereu atât de nepăsător. Pentru că știm amandoi că nu ești. Dar nu, te crezi mare și tare dacă nu faci cum iși doresc alții?! Tu joci teatru ca lumea să te considere un idiot, dar nu joci teatru pentru a face lumea să nu se mai simtă așa?! Ce vrei să dovedești?!  Nu moare nimeni dacă arăți că-ți pasă, dacă joci acel joc ce vrea să fie jucat! Dar nu, vrei să faci pe omul corect care arată o mască care cere palme! Cum să te aștepți ca acea persoană să nu mai fie așa, când tu nu faci nimic în schimb?! Cum?! Cum te aștepți să incepi un alt joc cu altcineva care nu e gata să joace, cum te aștepți să convingi pe cineva să joace acel ceva, dacă tu nu știi cum s-o faci pentru tine?!

Așa a fost mereu mai simplu, să mă plâng... :))
Dar trecând peste dramele astea de moment, e un nou an și doresc la toți numai bine și puterea de a trece peste ce e rău. 
Love you, chiar dacă nu crezi.

Ps: Ascult melodia Tatu-He loves me not încontinuu :X Cred că m-am îndrăgostit :))

Un comentariu:

  1. Ce dreacu e cu paranoia asta pe tine, că mă oboseşti?! WTF... Dacă eşti extra-paranoică, atunci hai cu mine la o sesiune de kilărit şi să vezi cum îţi trece!
    Aşa, zâmbeşte, râzi şi zbiară de fericire : ne căsătoriiiim! O.O...scuze, vroiam să zic doar că mi-am pus net. Definitiv. Haaate you <3.
    Şi mi-a plăcut faza cu regulile...cine ai vrea tu să le respecte?! Învaţă de la mine ceva ce deja ştiai : regulile sunt făcute ca să fie încălcate.

    - "Hauzi, nu-i asa ca te mariti cu mine?! :> "
    - NOOOOH! ;;)

    Happiness >:)<

    RăspundețiȘtergere