luni, 22 noiembrie 2010

Noi si ei. Sau nu, mai corect: Eu si voi.


Astăzi vă voi prezenta pe cea mai diabolică persoană din întreg universul. 

Eu.
Da, eu sunt aia, cea care... omoară pe toată lumea, diavolul în persoană, cineva în care nu trebuie sa ai încredere vreodată, orice cuvânt spus de ea este o minciună, restul spun adevărul... Ce dacă își bat joc de tine?! 
Vrei o lecție de viață?! Dacă știi din start că nu poți să joci jocul și nu poți să ai încredere, de ce mai joci?! Ha, nu-mi spune mie ca aici e vorba de altceva pentru că știi bine că nu e.
Dar bănuiesc că nu mai contează, nu?! Degeaba ți se spune să nu ai încredere în ea, tu din start nu aveai.
Și știi ce nu înțeleg eu?! Cum poți să te minți așa în continuare, cum că „ily”. 
Haide, o fi ea diabolică dar proastă nu e! 
Dacă vrei să scapi de ea, spune-i, nu-i mai face așa. 
Oh, dar am uitat... nu-ți pasă.
Ha, din moment ce faci persoana respectivă să sufere, înseamnă că nu o iubești îndeajuns de mult sau -mai simplu- nu o iubești deloc. Și te vei minții după aceea singur că de fapt nu este vina ta. 

Azi a fost o zi idioată rău...
De fapt, nu toată...
Dar aceea chestie a facut-o să fie urâtă...
Dar cum nimănui nu-i pasă, ar mai avea rost?!
Da, pentru mine da... Niciodată nu mi-a păsat de ce cred alții... Însă acum devine...

Dacă ție nu-ți mai pasă, 
să știi că mie îmi va păsa mereu.

2 comentarii:

  1. Whaa, dragă creionaş, ai nevoie de terapie :O?!
    Stay chill, şi ce dacă nu le pasă? Niciodată n-o să le pese şi tu ai să te topeşti acolo singurică, gândindu-te că numai ţie îţi pasă.
    "Life is a bitch, so damn fuck it!" =]]
    Ah, şi ştiam că eşti diabolică. Înainte chiar s-o spui tu :>. Ca să vezi că mine îmi pasă, creionaş. Creionaş diabolic...>:). Ce mişto suună, mi-e dor de tine creionaş diabolic :-".
    Cleeeionaşş :*:X! Whaa...x_x.

    RăspundețiȘtergere