sâmbătă, 9 octombrie 2010

Zile ciudate si povesti fermecate.

Ieri ieri ieri ieriii.... De ce vinerea e mereu cu final neasteptat?! Sau putin imprevizibil. Da, cred ca imi asum meritele pentru asta. :)) Da, stiu ca sunt incapatanata iar caracteristica asta, in combinatia cu nerabdarea mea imensa, duc la ceva interesant. Nu, nu e nuami nerabdare si incapatanare. E ceea ce ma defineste pe mine si doar pe mine. Ma rog, nu dau vina nici pe asta de fapt. dau vina peeee... pe nimeni si pe nimic. Unele lucruri vin de la sine si creeaza sisteme solare singure singurici. Bine, nu vreau sa se creada ca ieri a fost cea mai buna zi din viata mea, pentru ca nu este asa[!!!!]. A fost o zi care a inceput prost, a continuat dezastros si s-a terminat frumos. Si tocmai din cauza asta mi-a placut. Pentru ca a fost imprevizibila. Imprevizibiul e dulce si frumos... si in principal extrem de ciudat.
 
.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.

Azi... azi... aziiiii! Azi.... M-am uitat la The Vampire Diaries. Nu imi vine sa cred ca nu am dedicat nici un post acestui uimitor serial. Si vreau sa spun ca il ador pe Damon. Da, personaj negativ dar are un fel de a fii uimitor de atragator. De ce tipii rai trebuie sa fie asa de cute<3?! [Sa vedem, ochii lui albastrii, zambetul lui, atitudinea lui, replicile lui...]
Bine, deci asta e un serial care apare in fiecare vineri dupa fusul nostru orar si in care este vorba despre iubitii nostri vampiri [A se citii: iubitii MEI vampiri.] :)). Damon, Stefan, Elena, la care se mai adauga si multi altii. Deci este o poveste de dragoste clasica si siropoasa dintre o tipa om [E] si doi tipi vampirici [D si S]. In mod normal m-as fii plictisit  repede de chestii dastea siropoase si fara sens, dar asta nu este ca restu' este diferita si speciala. Este magica. Distributia este uiiiimitoare. Si ideea cu Kate si Elena este si mai tare. Iubesc povestea. Si totul este atat de complicat si atragator si misterios si siropos :X: )).
Da, desigur nu am dat informatii normale despre asta si nu pare sa fii convins pe cineva sa se uite la asta. Dar nu-mi pasa, am scris cat de mult imi place mie si asta este de ajuns. 


:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.

Dansezi pe curcubeul viselor
Alergi spre valsul umbrelor
Privesti spre infinitul amintirilor
Vorbesti cu stralucirea stelelor
Asculti melodia privirilor
Simti vocea iubirilor
Duci dorul cuvintelor
Canti simfonia povestilor
Adormi pe vocile oamenilor
Te scufunzi in dragostea glumelor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu