luni, 4 octombrie 2010

Nu-mi pasa daca imi pasa sau nu.

Nu am mai trecut de mult pe aici si cu toate ca nu imi prea pasa, am venit sa anunt ca inca sunt vie, sau cel putin atat cat pot fii eu. Azi a fost o zi draguta, soarele a uitat ca de obicei sa rasara, iar alte detalii nu le mai tin minte. La scoooala noastra iubita am murit de plictiseala si am cazut stapanire monotoniei si privirilor urate alor catorva persoane. Dar cum am jurat ca nu o sa-mi mai pese niciodata decat de mine, o las balta si p-asta, asa cum am facut si cu altele si ti-as da un sut in fund dar ma tem ca asta ar putea insemna ca mi-ar pasa catusi de putin de tine. 
De ce am lipsit?! Ei bine, am reusit performanta de a ma pomenii cu laptoul putin stricat si ma declar nevinovata de acest fapt. [;))]. Si ieri mi-am primit pc-ul si n-am avut nici cel mai mic chef sa trec pe aici, pentru ca nu-mi paaaasa. 
Asa, mai vrei detalii?! Mi-a murit catelusu. Nu-i nevoie sa te bucuri, nu ma impresionezi.
Altceva?! Oh da, sa nu uitaaam de faptul ca mi-am reinviat jurnalul :X. Da, nu mai scrisesem de secole in el si din moment ce nu mi-a mers netu', m-am reindragostit de el. :))
Urmatorul subpunct. Cred ca e inexistent. Deci eu am trecut mai mult pe aici doar pentru a-mi anunta prezeeeenta [App, asta e primul post din luna octombrie :))] si pentru a-mi arata noua masca de indiferenta pe care mi-am creat-o in acest timp. Deci trebuie sa recunoasteti ca mi-a iesit cat de cat ok. :-?. E perfecta pentru ce este ea creata [Fite si alte prostii de genu']. Desigur, raman la copilu' cretin, dar tre sa mai am un as[s] in maneca >:).
Ok, bye bye si te iubesc. >:)

Aaa, si stiu ca poza n-are nici cea mai mica legatura cu postul dar tre sa recunosc ca e preeea penala :)). Deci va rog, nu ma injurati pe mine, ci acel ingeras cu cornite :)).

Un comentariu:

  1. He he! Cine te cunoaşte ştie că îţi pasă şi că defapt doar vrei să nu-ţi pese. Aşa vroiam şi eu, mai ştii? Ooo dah, încă mai vreau să-mi iese asta dar oricum ceva îmi spune că o să-mi iese mie odată şi-odată..

    RăspundețiȘtergere