luni, 25 octombrie 2010

Nimic interesant, un lucru fascinant.


Sunt aici pentru a ma descarca si cu toate ca s-ar putea sa nu functioneze, macar voi incerca. Practic vorbind, am chef sa palavragesc despre lucruri fara sens, filosofii adolescentine la care fiecare prost ajunge. Da, toate prostiile astea din capul meu sunt de fapt o faza prin care ati trecut, treceti sau veti trece. Si pana sa va dati seama ca inca nu ati descoperit universul cu toate chichitele ei, te scufunzi intr-o balta patetica de superficialitate. Si totusi nici despre asta nu vroiam sa scriu, dar m-a tentat sa va anunt ca sunt constienta de cat de patetica pot fii uneori. Dar cum n-am mai fost de mult pe aici, m-am gandit sa imi fac iar simtita usor prezenta.

Sunt obosita. Scoala e obositoare si visez la vacanta de vara. Mai rau imi fac cand ma gandesc la orele criminal de tarzii la care ma trezeam si felul cum adormeam mult dupa 1 noaptea. Nu aveam griji, nu imi pasa prea mult. Da, mi se pare logic. Visele de asta vara. Noptile nedormite pentru ca te gandeai la "X"-ulescu, zilele in care nu aveai chef sa iesi din casa pentru ca era prea cald, serile in care adormeai pe o banca afara doar pentru ca vroiai sa te mai uiti putin la stele. Toate sentimentele dulci de libertate, toate visele ascunse intr-o cutiuta la care numai tu aveai cheia, toate minciunile si adevarurile spuse. Da, vara seamana cu o luna de miere, unde totul este numai lapte si miere. Si apoi vine toamna ca un capcaun si-ti fura libertatea, caldura, visele. Deci acesta poate fii un final trist, cu toate ca pare sa fii fost un basm cu "a fost odata". Si totusi voi spune ca asta nu este sfarsitul. Este doar o continuare, una nefericita si dramatizata, dar este o continuare. Pentru ca pana la urma iar va venii vara. Dupa lungi lupte lungi [Da, stiu ca am spus lungi de doua ori, si o voi mai face inca de 5 ori. ;)]
Vreau vara. Vreau vise. Vreau sa te vad. Si macar stiu ca una dintre astea trei se va adeverii. 
Asa ca iti doresc o seara sfarsita [ :)) Scuze, nu inteleg de ce am scris sfarsita, dar e prea penala faza deci o pastrez.]. Revenind, iti doresc o seara fericita in continuare. Eu ma duc sa infulec nitele bombonele colorate. Si poate, poate... Hmmm... 
M-am plictisit de tine. Esti plictisitooooor. Vreau sa am faci sa rad. Stiu ca cer prea mult... dar... Ma rog. Tac. Bye bye, raza de soare :* See you peste cateva luni :-? :-h


Ps: LA MULTI ANI, raza de soare. Dah, ma rog, pana vei intra pe aici si te vei prinde la cine ma refer, va trece ceva timp. Si totusi... tot un calduros la multi ani ramane :p

2 comentarii:

  1. "Da, vara seamana cu o luna de miere, unde totul este numai lapte si miere. Si apoi vine toamna ca un capcaun si-ti fura libertatea, caldura, visele. Deci acesta poate fii un final trist, cu toate ca pare sa fii fost un basm cu "a fost odata". Si totusi voi spune ca asta nu este sfarsitul. Este doar o continuare, una nefericita si dramatizata, dar este o continuare." - atat de frumos relatat!:X si nu e deloc un lucru fara sens!e ceea ce simti si crezi intr'un moment anume ;) mi'a facut placere sa citesc ceea ce scrii si cu siguranta ma voi reintoarce sa citesc posturile tale!

    RăspundețiȘtergere