marți, 5 octombrie 2010

Luminite colorate si poate poate...

Azi a fost o zi ORIBILA.
Dar am promis ca nu voi mai dramatiza fiecare chestiuta din viata mea, asa ca macar voi incerca. 
Ok, dupa oreee am avut o ieseala dinacea clasica si frumoasa. Si ne-am uitat la beculeeete :)). Mai intai ereau albe, apoi albastre, apoi roz, apoi portocalii, apoi verzi, apoi galbene si o luau de la inceput. Si mai ereau si niste priviri, dar nu voi intra in detalii. ;)) [Nu-i asa Latuscoo?:X=))]. Bine, am infulecat putintel si ne-am amuzat si mai mult. Si cum suntem noi paranoice de face telenovele :)), am facut una si cu beculete :X. Chestii de genu' cand e portocalii sunt tripleti, cand e galben sunt gemeni, albastru baietei, verde fetite, etc. :)) Daaaa, yo cu ea inseamna ceva preeea ciudat. :)) deci a fost funny dupa ore. Si totusi doar si doar si DOAR atunci. Bine, am murit de frig [Si stiu ca nu am fost singura :)) Nu-i asa? :>]. Bine, azi a fost ziua fazelor penale. :)) [Latuuusco, tii minte ca noi nu purtam fustite? :p]. 
Bun, asta e tot pe ziua de azi, o zi ingrozitor de urata si mohorata si ceva imi spune ca ieri va fii si mai rau  si trebuie sa recunosc ca-mi pasa prea mult ca s-o las balta. SI totusi poatye asta ar fii cea mai buna varianta. Asa, ma rog, nu conteaza. Bye bye >:D<

Un comentariu:

  1. Dap..Beculeţeee! Mai ştii cum se uita toată lumea la noi? Într-adevăr am reuşit să facem o adevărată telenovelă doar din beculeţele acelea banale. Şi da, mai ştiu şi că noi nu aveam fustiţe..ce se mai uitau tipii ăia la noi, dar nu ne păsa :)). Well, a fost penală ziua aceea!
    'şi ceva îmi spune că ieri va fii şi mai rău' să remediezi asta.. Aşa zicea sormea fără să-şi dea seama 'continuarea a fost în următorul număr' ;)).

    RăspundețiȘtergere