joi, 7 octombrie 2010

Joaca-te de-a viata.

Pai nu aveam ce face si m-am trezit ca proasta cu creionul in mana si cu un caiet in fata mea. Pur si simplu am scris in mai putin de 3 minute o poezie caracteristic mie. Deci este cea mai ciudata creatie a mea de pana acum si am scris o gramada in asa putin timp si este clar ca totul mi-a venit pe banda rulanta fara sa ma gandesc. Si logic ca la sfarsit ma tentat sa o sterg insa am preferat sa o citesc sa vad ce a iesit si ceva imi spune ca ma fascineaza prin faptul ca e diferita si este fix ceea ce gandesc eu, fara sa fii cautat rime si sa pierd propriile ganduri.

Toata lumea este a ta
Cand stii
Ca acel vis realitate va fii
Esti gata?!
Hai sa ne jucam de-a viata
Buna dimineata!
Haide soare, arata-te si straluceste
Iubeste!
Acel vis de copil mic.
Doar distreaza-te un pic,
Doar tu si cu mine,
Nu spune ca nu-ti convine!
Ai doar incredere in tine,
Poate daca nu te vei mai ascunde,
Poate ca daca vei capata curaj...
Haide!
Nu mai fa deranj,
Impatureste-ti gandurile,
Ia-le cu tine.
Arunca-ti lacrimile,
Vin-o cu mine!
Fii iar un zambet inocent.
Stii ca ai talent!
Joaca-te!
Si ce daca pierzi?
Distreaza-te cu ale tale fapte.
Vezi?!
Asa e mai usor.
Lasa-te purtat p-un nor.
Nu ma uita!
Eu sunt amintirea ta.
Acel vis de copil mic,
Doar stii ca e magic.

Ps: Aceasta este cu dedicatie speciala. Acum daca iti dai seama cui ii este dedicata, esti un geeeeniu :p

3 comentarii:

  1. Neaţa! Dap eu ştiu cui îi e dedicată, şi nup..chiar nu sunt un geniu! Sunt doar o pers stresantă într-o lume de multe altele. Well, ciao! Nb..

    RăspundețiȘtergere
  2. Hey neata ;)) Mda, stiu ca stii si da esti geniala si asa vei fii mereu. dar nu stii totusi cui ii este dedicata cu adevarat. Da, stii una din persoane dar eu sunt mult mai darnica din punctul asta de vedere :)). te pup geniala mea si mersi ca ai trecut pe aici. nb

    RăspundețiȘtergere
  3. Bănuiesc şi a doua persoană..:-"

    RăspundețiȘtergere