luni, 18 octombrie 2010

Ideea iubirii urii, de a ura iubirea. [urA!]

Da Da Da. Punct. Da. Punct. Virgula. Paranteza. Doua puncte. Ghilimele. Nu. Buna. Pa. Soare. Luna. Tu. Eu. Noi. Voi. Lume. Ura. Iubire. Viata. Moarte. Frica. Curaj. Zambet. Ochi. Frumos. Urat. Floare. Casa. Masa. Oameni. Vise. Sperante. Clipe. Certuri. Glume. Rasete. Plansete. Nervi. Fericire. Simplu. Complicat. Cuvant. Propozitie. Fraza. Libertate. Scoala. Zi. Noapte. Tu din nou. Ganduri. Foi. Stele. Ploaie. Mare. munte. Tot. Nimic. Gol. Plin. 
Stiu ca iubesti iubirea iubitului sentiment de a iubi, dar oare stii ce este iubirea iubirii iubitei fiinte care iubeste iubirea ce crede ca o iubesti?!
Si oare sti ura ce se infiripa in sentimentul de a ura faptul ca lumea uraste urarea acestui fapt si a ura este doar un simplu lucru urat de oamenii ce nu urasc uratul sentiment de a ura, atat de patimas si de magic ca acel sentiment, de asemenea urat de oameni ce stiu sa urasca?!
Si oare stii felul cum zambetul acela te-a facut sa urasti faptul ca iubesti?!
Visezi visul ce viseaza sa visezi spre culmile inalte ale viselor care nu se opresc din visare si viseaza visul ce-l traiesc, in agonia viselor de mult pierdut, un vis.
Si apoi tu.
Si un mac. 
Un mac. Cunosti acea floare?! Nu ai cum sa nu ti-o amintesti din vechile povesti populare. Macul. Este rosu aprins. Si rau. Si crud. Imediat ce il gasesti, imediat ce il atingi... fuge. Moare. Pleaca. Te paraseste. Te lasa sa traiesti visul urii de a iubii.
Azi. Azi a fost o zi. Maine?! Maine alta zi. Si apoi?! Apoi. Apoi tu. Tu. Tu?! Da, tu. I'm addicted to TU.
Eu. Eu. Eu. TU nu esti addicted to EU. Si cum eu sunt dependenta de mine, este corect spus ca dependenta ce o aveam pentru tine dispare?! Pentru ca tu. Tu nu. Sau da?! Are you addicted to EU?! Daca da... atunci... atunci... nu conteaza. Si am aflat. Eu sunt addicted to ideea de a fii addicted to you. Si tu nu existi ca o fiinta vie, ci ca o fantasma ce ma lasa sa ma hransesc din vise. Da, mi-am dat seama. In sfarsit. Tu nu existi, tu esti mort, esti insa viu in capul meu. Si daca dependenta mea nu e reala, atunci care e ideea?! Sunt dependenta de ideea de a fii dependent de dependenta care depinde de tine?! Si cum acest tu nu exista eu sunt dependenta de nebunia ce miai creat-o tu, fara ca macar sa stii. 
Deci am innebunit de nebunia nebunului ce sunt nebuna iar tu innebindu-ma pe mine, te-ai innebunit si pe tine care esti de fapt parte din nebuna de mine, deci oare e corect sa spui nebuneasca afirmatie cum ca am innebunit amandoi in nebunia ce mi-ai innebunit-o?!
Da, e corect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu