vineri, 17 septembrie 2010

Nimicul gol golut

Ma gandesc incontinuu si ma gandesc pana cand deviez atat de mult de la subiect incat nici macar nu mi-l mai amintesc. Visez si visez si visez incontinuu la ceva ce nici eu nu stiu ce e. Momentan scriu aici din simpla plictiseala ce a pus stapanire peste toate simturile mele. Asteptam cu atata nerabdare weekend-ul, inca acum ca s-a terminat saptamana aceasta de scoala, nu mai simt aceea incantare la care ma asteptam. Inca sunt putin nelinistita datorita cosmarului fara pic de sens pe care l-am avut si pe care nu mi-l mai amintesc. Insa un peste alta azi a fost o zi buna. Si vreau sa mentionez ca pentru mine o zi buna, inseamna o zi plictisitoare, fara evenimente notabile si fara tragedii adolescentine. Mai devreme am tras cu ochiul peste acest loc care se pare ca este blogul meu. Personal, nu mai sunt incantata de el, cum eram acum ceva timp. Asta cred ca se adevereste faptului ca am scris o gramada de chestii si toate cum imi veneau pe toane. Lucruri la care nu ma gandesm cu adevarat, cuvinte pe care nu aveam de gand sa le spun vreodata. Dar m-am saturat sa sterg incontinuu fiecare postare care nu-mi mai  asa ca am hotarat sa o las balta cu grijile acestea minore si sa incep sa palavragesc si despre altceva. Toata saptamana aceasta de scoala a fost pur si simplu ciudata. Si se pare ac de la un timp ciudatenia este la ordinea zilei. In primul rand, eu m-am comportat foarte ciudat. Si probabil ca nu ar conta... dar conteaza. M-a izbit pur si simplu un chef nebun de a scrie aceste aberatii si cuvinte fara cap si fara coada. Si totusi, dabea a trecut o saptamana. Doar una. Si pare ca a trecut o vesnicie. Recunosc ca textul asta este lipsit de orice corectitudine, aliniate si diacritice. Si probabil ca nici asta nu-mi pasa. Avand in vedere ca acesta este coltisorul meu, se presupune ca ar trebuii sa csriu orice, nu?! Atunci probabil ca asta o sa facem. O sa dansam pe curcubeul viselor, pana cand ne vom scufunda intr-o gaura neagra si nesfarsita.

***

Il stiti pe varcolacul ala sexy din Twilight?! Nu cred ca-l stiti, pentru ca nici eu nu l-am recunoscut, dar tot va spun. :)) E vorba de unu, Embry [asa il cheama in carte/film] care face parte din haita lu' Sam, bla bla bla. Deci m-am uitat acum la Acces Direct... Si ala venise acum in Romanica cu inca o proasta si un prost. Ei bine, n-am ce zice, tipul arata super bine, dar am ras pe seama lui cat pentru toata viata. Au primit, ca si surpriza... doi oameni, una si unu care cantau populara. Ei bine, se pare ca sunt celebrii aia doi, dar cum eu n-am pic de tangente cu genul asta muzica, nu-mi prea pasa. Bay si le-a cantat aia doua populare. M-am tavalit pe jos de ras. =)) Dadea tipu' ala din cap si avea un zamnet tamp pe fata. :)) Iar apoi a inceput sa danseze ceva ce se "bataia" pe rock :)). Vai si cum dadea din maini si din picoare =)). Zici ca se indragostise de populara noastra =)). Apoi ii arata hora si incepe sa danseze hora :)). Dadea ala din picioare :)) Tipic rockarilor de calitate [:x] Si apoi pleca din hora si danseaza pe langa tipa aia care schelalaia la microfon :)) Doamne am ras, inca mor de ras. Dar mai bine tac ca tre sa se mai opreasca si omul :D.

Bye bye, see you later :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu