luni, 16 august 2010

Tu, Eu si cuvintele fara sens.

Asta este diferenta dintre mine si tine
Tu ai curajul sa-mi spui ca nu-i bine.
Asta este diferenta dintre tine si mine.
Eu am curajul sa-ti spun ca e bine.

Stii sa citesti printre randuri?!
Lasa-ma sa visez
Bucati de ganduri.
Stii sa iti lasi carile vietii deschise?!
Lasa-ma sa creez
Povesti nescrise.
Sunt doar eu.
De ce nu poti observa?!
Sunt un cliseu.
Cat de greu ti se va parea?!

Sunt ceva ce nu cunosti.
Si ce?! Vei afla candva.
Sunt ceva ce iti doresti.
Si ce?! Poate nu-l vei avea.
Esti un vis.
Ma uit la tine ca printr-un abis.
Esti o floare.
Una carnivora si nemuritoare.

Esti ceva foarte frumos.
Si ce?! Esti cumva curios?!
Esti ceva ce eu iubesc
Si ce?! Vroiai sa te urasc?!

3 comentarii:

  1. Zuper! Ştii că am promis că trec pe aici şi iată-mă înainte să postez pe blogul meu..
    Adol rimele, deşi sunt ciudate...dar chiar semănăm şi îmi plac.

    RăspundețiȘtergere